понеділок, 10 квітня 2017 р.

Великодні рушнички

Цього року весна увірвалася в наше повсякдення стрімко і рішуче. Сонечко пробудило природу, все так рано зазеленіло і зацвіло. 
А в моєму блозі ніяк сніжок не розтане. 
Виправляюся!
Що ж, почну з новини. Ще осінню минулого року оселилася в мене нова помічниця – вишивальна машинка. Щоб подружитися з нею потрібна неабияка підготовка (вона комп’ютеризована). І я з головою поринула у вивчення нового виду рукоділля. Тепер я ніколи не скажу зневажливо: «А-а-а, це не ручна вшивка, а  машинна…» 
Дівчата, повірте, майстрині машинної вишивки створюють такі шедеври, які заслужено і з гордістю називаються РУЧНОЮ РОБОТОЮ!
Я тільки вчуся, роблю перші невпевнені кроки, але це заняття приносить мені масу задоволення. Ми вже дещо і навишивали (готувалися до Нового року), але гарно все те сфотографувати у мене чомусь не було натхнення.
А сьогодні дошила великодні рушнички і поки я їх не роздарувала, швиденько фотографую. Тож вибачайте, що немає композиції і аксесуарів…

Почну з моїх улюблених, ніжно-блакитних.  Їх три (бо кожен несе свою корзинку, тож двоє ширші, а один менший для донечки).





Такий же дизайн, але в червоно-золотистій гамі – подарунок для подруги, яскравої і енергійної.

І ще два рушнички. Дуже сподобалися кольори, такі весняні, ніжні, свіжі. Це теж будуть подарунки - один для мати, а другий для однієї особливої дівчини, що стала моїй донечці і вчителем, і подругою.


Дякую, що ви зі мною!



12 коментарів:

  1. Дуже гарні - усі варіанти! Мені завжди хотілося хоч краєм ока глянути, як вишивають на машинці 😊

    ВідповістиВидалити
  2. Так акуратненько, аж не віриться, що це машинна вишивка.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, як на мене, машинна вишивка і виглядає акуратніше.

      Видалити
  3. Дуже красиві та яскраві рушнички! І справді, виглядає акуратно та ніжно! Вітаю із закінченням!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую. Хоч у машинній вишивці результат досягається швидше, але йому радієш не менше, ніж коли закінчуєш ручну вишивку.

      Видалити
  4. нежно голубые просто прелестные

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Блакитні-мої улюблені! При денному освітленні колір трішки світліший, ніжніший.

      Видалити
  5. Ой, яка краса !!! Такі ніжні, делікатні і витончені -- молодчинка !!! Особливо припали до душі рожево-салатові, просто неймовірні -- вишукано, тендітно і весняно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, моя донечка теж саме цей варіант назвала найкращим. Для мене ж він цікавий тим, що тут я зама створювала дизайн.

      Видалити
  6. Лидочка,какая красота! Очень нежная вышивка,очень аккуратная! а я и думаю куда ты пропала? а ты оказывается машинку изучаешь)))) Умничка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катя, спасибо! Честно говоря, пропала - потому что хоть и есть что показать, а красиво сфотографировать не получается. Вот я и "прогуливаю :)"

      Видалити