четвер, 12 жовтня 2017 р.

Мої совушки

Хочу показати совушок, яких я пошила у своїй вишивальній машинці.
Все робиться у п'яльцях. На основну тканину (яку зап'ялюємо лицьовою стороною вгору) по черзі накладаємо шматочки тканини (у мене фетр) для аплікації. Коли мордашка готова, всю цю красу накриваємо тканиною (лицем до лиця), машина дає строчку по периметру, залишаючи внизу незашитими десь 5-7 см. 
Знімаємо, вивертаємо, набиваємо, зашиваємо!


Планувала цих красунечок віднести на шкільний ярмарок, але донечка сказала: "Мамо, хіба ж ти не бачиш - це ж сім'я, їх не можна розлучати!"

Отак і оселилися вони на полицях нашої книжкової шафи...



4 коментарі:

  1. Лидочка,тебя тоже давненько не видно было) и как же приятно видеть новый пост,да еще такой яркий и красивый! Совушки волшебные!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Честно говоря, и вышивается, и понемногу даже шьется, а вот красиво все это сфотографировать руки не доходят. Вот и получается, что нечего в блоге выкладывать. Но почитать, чем живут подруги-рукодельницы захожу регулярно :)

      Видалити
  2. Кумедно, що мої декілька штук, що залишились після ярмарки теж оселились на книжковій полиці :-))

    ВідповістиВидалити