неділю, 21 червня 2015 р.

Косметичка для маленької принцеси

Ще в минулому році пошила для своєї маленької принцеси косметичку. І лише сьогодні, поливаючи трояндовий кущ, я зрозуміла, що настала і її пора для фотосесії

Це була перша косметичка, яку я пошила. Від пошиття покривала (покажу його наступного разу, бо ніяк не можу сфотографувати) у мене залишилося трішки чудової тканини з принцесами Дісней. І ось, поки моя малеча була в школі (у мене понеділок вихідний:), я й наважилася на цей "подвиг"- дуже боялася вшивати змійку і не даремно, ох і намучилася...
Але так мені сподобалося, як виглядали разом ці тканинки (ну, ніби з однієї колекції), що результат був вартий затрачених зусиль. А коли моя школярочка повернулася і помітила на поличці обновку, то була просто в захваті. Ну, і мама звичайно теж:)))



Тканина бавовняна, нічим не дублювала. Косметичка маленька (17*10), дитина цілий рік носила її в портфелі, використовуючи як гаманець. Легко переться та прасується. Навіть після року "інтенсивної експлуатація" має привабливий вигляд.


Дякую, що заходите в гості. 
Всім гарного літа!

6 коментарів:

  1. Гарна і суто дівоча косметичка!
    А як захопливо повертаючись додому бачити якийсь подаруночок від мами!
    А чому намучалась? Я настроююсь приблизно на таку ж, і знайшла МК де змійка вшивається просто в два шматочки тканини, а вже потім зшиваються боки й дно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, другу косметичку я саме так і шила /косметичка з лавандовим сердечком/. Та спочатку мені на очі потрапив ще й такий МК, де вшивається змійка, а потім прокладаємо шов по периметру. Чомусь мені здалося, що так простіше... Але зубчики змійки вкладаються в шов не дуже охоче. Тому тепер користуватимусь способом, де края змійки окантовуються і не вшиваються в бокові шви косметички.

      Видалити
  2. Красивая косметичка! Ткани прехорошенькие, форма удобная, еще и сшито мамиными заботливыми ручками, замечательно получилось!:)

    ВідповістиВидалити
  3. такая аккуратная и такая девчачья! замечательно.

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже мила косметичка! Все, що треба дівчаткам :)

    ВідповістиВидалити