понеділок, 16 листопада 2015 р.

Сніговик № 3

Дівчата, ви вже вибачайте, але я знову із сніговиком... Просто така умова організатора СП - наступна схема висилається тільки після того, як учасник відзвітує про відшив попередньої. От і мучу я вас своїми "напівфабрикатами", бо оформляти сніговиків буду аж коли закінчу вишивати всіх. Всіх, це я маю на увазі, яких встигну:)))



Цей мене трішки розчарував... Та ще й червоні нитки (їх тут, до речі, два відтінки, хоча цього зовсім не видно) дуже погано лягли, вишивка рідка, канва страшенно просвічує. Схема не містить напівхрестиків, але тепер бачу, що носи у хлопців виглядають халтурно...
По схемі ще є крапинки-сніжинки, білі хрестики на голубому фоні. 
Я замінила їх на бісер

Висновок такий: якщо надумаю ще раз вишивати цих сніговиків, треба використовувати для такої канви (у мене Аїда 11)кіровськини нитки, складаючи їх по три, буде в самий раз.

9 коментарів:

  1. Не все так погано)) канва трохи просвічує, але ж це зимова вишивка, тож то не просвіти, то снігом припорошило)) і шарфик сніговика мені подобається))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лідо, дякую! Ти права, треба в усьому знаходити щось хороше.

      Видалити
  2. І мені подобається. Не такий як у всіх!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, я правда трішки змінила колір сніговика, в оригіналі він темніший, мені ж захотілося ніжно-блакитного.

      Видалити
  3. Лида,не переживай,в оформлении все будет смотреться иначе,я сейчас тоже в группе на одноклассниках календарь вышиваю,но чую,пыл угас после 6 вышивок ,охота что-то Новогоднее вышить,поэтому понимаю,что однообразная вышивка может в любой момент надоесть....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, точно подмечено! Я тоже все время отвлекаюсь то на вязание фрагментов для пледа, то на новогоднюю вышивку (хочу подушку). Но моя доченька ждет продолжения, так что мотиватор у меня серьезный:)))

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Ти знаєш, Надю, мені його "шкодна" посмішка теж сподобалася.

      Видалити
  5. Вони в тебе як гарячі пиріжки :)))
    Те, що там два кольори червоного - не сильно, але видно. І ти вже прискіпуєшся :) все гарно і сніговички теж.

    ВідповістиВидалити