середу, 11 лютого 2015 р.

Подарунок для мами

Сьогодні хочу показати ще одну обкладинку для блокнота, точніше - для ділового щоденника. "Щось вона не дуже ділова" - скажете ви? 
Дійсно так, але на те є причина.



Коли я побачила схему цих літер, з’явилася задумка вишити їх на обкладинці словника з англійської мови для моєї донечки. Сказано - зроблено. Один вихідний і вишивка готова. Але моя школярка якось зовсім без ентузіазму зустріла таку ідею, пожаліла таку красу... 
Ось так і лежала вишивка пів року в шафі.
А на днях я раптом усвідомила, що дарую свої "творіння" донечці, подругам, знайомим, а мамі ще нічого не пошила. 
І якось відразу все склалося: саме ця вишивка сподобається мамі, бо її улюблений колір - бузковий; вона в мене веде активний спосіб життя, має багато контактів, тому діловий щоденник не буде зайвим. 
Блокнот-щоденник у мене вже був (придбала декілька ще в грудні), знайшовся льон ніжно-бузкового кольору...


Тканину продублювала прасованим синтепоном, для декору вибрала мереживо та декоративну етикетку. 
Обкладинка вийшла м’якенька, світла і ніжна, така, як моя мама.


6 коментарів:

  1. Чудовий подарунок для мами! Гарна обкладинка, ніжна, весняна!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, справді весняна (а от за вікном справжня зима, холодна і похмура, тому фото вийшли якісь темнуваті)

      Видалити
  2. Так красиво! я так люблю вышитые обложки на книги и блокноты!
    а еще этот сиреневый цвет и лен! я думаю мама очень рада такому подарку дочери

    ВідповістиВидалити
  3. супер!!! люблю лавандові відтінки!!! чудовий подарунок для мамочки!! і ти знаєш- я своїй теж нічого ще не вишила.... непорядок....

    ВідповістиВидалити